Confused

Okay, matte provet gick inte så jätte bra eller alltså det lätta var ju lätt men sen när man ska motivera sitt svar så är jag körd sen rör jag på något vis alltid ihop långa uträkningar. Haha, jag är fan hopplös aja shit the same, right!? Kollade på TRL för ett litet tag sedan, liksom jag tyckte jag var liite  såhär fan aktig men sen kollar man när och SHIIIT!! Inte lite extremt!!? Har precis gjort mig iordning för stallet så ska ta och dra dit nu, hörs kanske när jag kommer hem om inte data krånglar sönder, hihi. Hasta luego!

bild på mig från idag.



I've got the biggest smile


Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas du hade kul i stallet och att du fick träffa Amanda!!!!!Mådde lilla Black bra idag med?

2008-10-09 @ 19:29:37
Postat av: Anonym

COLLIE=SNYGG! tack före bilderna snygging! jag har dött idag i skolan, jag träffar knappt ngra på fritiden typ ngngång men dcet är typ bara träffa alexandra och gå en runda. vi sågs typ första gången igår på 6 verckor på en vardag. vi msåte gå ngn gång ju! men i morgn ? ;);)<333 hehe, jag missade TRL ¨då satt jag i en tråkig gympasal och kollade på för jag är sjuksjuksjuk ;( åh! var dem fina ? som alltid ? ;D <333 Puss love yah !

2008-10-09 @ 21:55:30
Postat av: CAJSA POSTADE INNAN!

2008-10-09 @ 21:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0