Godkväll

Sitter här och lyssnar på Paramore, borde nog gå och lägga mig igentligen så jag är pigg inför morgondagen ska ju tävla. Träffade Cajsa innan idag, trevligttrevligt. Vi satt typ mest och drömde om Jonas Brothers störda som vi är. Sen vart hon tvungen att sticka för hon skulle på maskeradparty på kvällen. Lite avis då man själv fått sitta hmma och kolla på fredag hela veckan menmen det duger det med, hehe. Jag åt tyvärr sedan en massa glass. Usch!
 
Mätt och belåten åkte jag till Hästshoppen för att köpa ett brunt träns till sadeln men så hittade vi inga billiga i rätt färg och allt så då skulle vi köpa handskar men tack vare mina cp händer så vart det inga som passade, så jävla förbannad jag blev! Inget som passar mig ju!!  Och tjurigare tanter får man leta efter.. Usch säger jag än en gång! Aja efter det bar det av till stallet där jag träffa Amanda, Cassa, Jennifer och Emma. Tre av dessa ska jag träffa imorgon, inte Jennifer hon bara dissar oss, haha. Vi har iaf Singstar, stripteas och möjligen någon film inplanerat. Hihi!  Nu måste jag bädda..*morrar* Vem vill bädda precis innan man ska gå och lägga sig!? Nej nu blev jag sur och aja,  Puss och godnatt! <3
Jag innan datakunskapen

Cajsa! <33


Här är den goda glassen som nu ligger i min tjockis mage, haha!

Kommentarer
Postat av: Cajs

haha! lilleevään <3 vi dagdrömmeeer för mkt! <3 haha, jag visste inte vad jag skull klä ut mig till så kläädde ut mig till TANT?! hur trög kan man vA? x) av allt valde jag TANt x) haha <33 vi måste ses snrat igen iaf xP och sikkeen bild du tog på mig xd haha , den var lite kul den^^ glass är gott, ät på bara! :D love yaao<3

2008-10-11 @ 16:15:00
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0