Goodmorning!?

tree


Alltså jag är typ dum, tänkte att jag skulle sova ut denna helgen eftersom att jag inte hade något jag behövde göra men så lägger jag mig vid typ tre.. Jätte smart ju. Aja mysigt väder iaf, så länge man inte måste gå ut i det då såklart. Nu måste jag typ verkligen plugga. uscha på hälsa! Stallet sen också såklart, men det blir när morsan kommer hem. Vill ju inte köra moppe i detta härliga väder. Nu ska jag nog ta och fixa lite mat och se om man kan få nåt gjort idag så att föräldrarna inte får spel när dom kommer hem.



Cassa simma är ju bra att göra också! Haha, allt detta är lättare sagt än gjort.

Can't have you <3

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Hahahha :D <3

2008-10-05 @ 15:45:56
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: Cajs

Collie <3 du äger på att uppdatera din blogg,jag är seg.. och jag älskar dig min mans brors fru (; parmiddag snart?? love yaah!

2008-10-05 @ 21:14:12
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0