Lördag, tävling, tjejkväll

Nu har precis Cassa och Amanda åkt hem så jag bara sitter här nu lite innan jag ska hoppa i säng. Idag vart det upp tidigt och ut till stallet. ca kl 10 åkte ci iväg mot Klippan. Väl framme hade vi ganska god id på oss innan vi skulle in. Tävlingen hölls i lilla ridhuset med en liten läktare, som tur va hade dom iaf inga dressyr staket. Älsklingskillen kändes as bra på fram ridningen men sen spände han sig som fan inne på banab och tappade allt i galoppen, men han vär väldigt duktig ända. <3 (Har tyvärr inga kort då min kära ,or glömde att fota..)

Sedan vart fry snabbt hem och fixa sig inför vår lilla tjejkväll. Efter att Amanda och Cassa kommit gick vi och mötte Emma på stan. Efter mycket babbel och lite film åt vi gooo kyckling sedan körde vi singstar vilket tyvärr vart ganska tråkigt då inte alla deltog. Vi promenerade lite runt gatan sedan blev Emma hämtad, då gick jag och tjejorna tillbaka och körde lite striptease!!    

Nej nu ska jag iaf gå och lägga mig. Puss och Kram! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

2008-10-12 @ 21:35:35
Postat av: mamma

uppdatera!!!! och mer bilder. Skriv mer!!!!!!!!!

2008-10-12 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0