Lördag

Jobbig dag idag tycker jag, pallr inte göra nåt menmen. Har precis varit duktig och duschat och idag ska jag förhoppningsvis träffa Cajsa, plugga(tänkte göra massa egna anteckningar), sen måste jag nog till stallet 2 gånger idag eftersom dom sagt att det ska bli sorm, 1 gång o rida eller något sen ut och fodra.. blää!

Haha men hade väsrta härliga drömmen inatt. Jag morsan, min farmor och några kompisar till mig hade varit någonstan(vetejvart) aja så skulle vi åka hem där ifrån så när vi kör på typ en ganska lite väg ser morsan ett hus till salu och ska därför tvunget gå och kolla in det. Då kmr typ sonen till han som skulle sälja huset, han satt i rullstol och det konstiga va att han ba satt där heeela tiden och bara glodde på oss haha aja sen kolla vi in huset som var aas fint, hade stall, paddock, ridhus och inomhus pool!! typ vadå där vill jag bo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0