Morrn, morrn

Nu har jag precis slutat datakunskapen. Gjorde värsta goa menyn när vi öva till provet, haha jag har ju bara sån smak. En av maträtterna var Lambchops, mums!! Pratade med matte läraren lite innan, just för att resultatet står på fel prov aja iaf hon fråga om jag va nöjd? (varför inte liksom, haha) Sen sa hon "ah, det är ju kul att kunna använda ett prov som facit" Jag är ju bara så bäst, okeii nej men gillar verkligen den läraren när det gäller matte! Vi joggade ju innan idag också, 3km. Läraren bara "Du kunde ju tagit ut dig lite mer, du har inte så hög puls" Tänkte "Vadå skulle jag sprungit ännu snabbare!?" helt stolt ändå för att jag lyckades springa nästan hela rundan gick typ 200-300 m.



Har precis ätit frukost och ska snart fixa till mig, ska ut och jogga idag på gympan. Tråkigt bara att jag har sån himla dålig kondis, hehe. Sen har vi data och efter det ska kära Cajsa komma hit!!<3 Efter det ska jag till stallet och fixa allt inför morgondagen. Men nu ska jag ta och sätta in linserna. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0