Scaryyy

Är nu hemma på lunch och ska snart tillbaka till skolan och ha svenska, med en lärare som tuvärr inte faller mig i smaken. På historian gick vi först igenom lite om terrorism  sen åkte vi till kyrkogården och fick kolla runt för att sen svara på frågor. Så härligt att slippa sitta i ett klassrum hela tiden.  Efter svenska ska jag skynda mig hem och plugga hälsa sen ska jag till stallet och rida. Alltså jag spyr på mit hår!! åhh, det är så jäkla puffigt och jobbigt BLÄÄ!
Lite bilder från idag



Kommentarer
Postat av: Cajs

haha <3 jag veet, om man bara kunde bli en mrs. jonas en dag x) haha , tänk om man blir det ;P fast till en annan släkt ;O haaha <33, ah ajg vet. nördar ner mig i dem. så fucking kär!? i en kändis? x) hur lyckas jag? det räcker att jag hör en låt av dem eller ser en bild och jag skiner:* vet inte varför <3 :) hehe , ska uppdatera ;) du är duktig du som cyklar till skolan, bara det är en uppdatering för dig collie ? ;D börja cykla till stallet också ? skojskoj^^

2008-10-07 @ 21:59:06
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: mamma

cykla till stallet vore väl smart hihihihihih

2008-10-08 @ 15:35:36
Postat av: mamma

cykla till stallet vore väl smart hihihihihih

2008-10-08 @ 15:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0