Sovmorgon!

Kan ju berätta att ja fick 38p på Hälso provet, det var iaf VG så är nöjd, inte super glad men har slutat bry mig nu, hehe. Nu sitter jag här och lyssnar på "Can't have yuo" - Jonas Brothers, äälska!! Har matte prov imorgon men känns som att jag redan kan det mesta, man får ju ändå använda formelpapper och med det blir det ju inte direkt svårt. Hoppas att det går bra! Har även SOVMORGON imorgon! Så jäkla härligt!

Tömkörde min lilla älsklingskille idag, gick ganska bra, han var något jobbig men när jag väl lägger in honom på volt blir han ganska stadig, var super duktig i galoppen börjar faktist komma ner och runda till sig där också och lyssna på kommandot(stavning?) gaaalopp, hehe. Och idag hade Sofia, eller det är ju faktist Alexandras shettis, så himla söt! Black heter han, får ta ett foto och lägga upp! Über gullig! och Alexandra är för söt! Bara knäckte mig när hon sa så här:

Alexandra -Mamma varför borstar inte du?
Sofian - För att det är din häst.
Alexandra - HAHAHAHAHAHA


Alexandra- Vågar du klappa min häst?
Alexandra- Vågar du klappa min häst?
Alexandra- Vågar du klappa min häst?

Haha, så sa hon till alla i stallet och "klappa där, och här!" Hon var så stolt!



Idag pratade jag med Amanda för första gången på länge!!!!!!!! WOHO!! Så härligta att ha någon man äntligen kan snacka skit med! Och faktist ha lite kul med, med samma intressen! <3

Här är lite bildbevis på att jag är allmänt konstig.

(haha klockan kan även användas som spegel)

(Sa ju att jag var konstig;))

(älska onsdagar! dom säger till oss att ha mjukisbrallor på lektionerna, haha)
hjärt fisk
(hahahaha, fisken var formad som hjärtan!!)

(I'm like "don't you think I'm hot!?" haha)



A little bit longer and I'll be fine


 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vaddå lite kul med!? Tack för den :S <3

2008-10-13 @ 10:47:52
Postat av: Anonym

Vaddå lite kul med!? Tack för den :S <3

2008-10-13 @ 10:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0