Time to sleep


Nu har jag varit duktig och pluggat lite med hjälp av min kära mor, gick dock inte så bra, hehe. Jag fick inte så mycket gjort. Red iaf ut idag, vilket har varit mycket efterlängtat hos både mig och pållen. Men jag ber er som kör sakta in något otroligt! Spc om ni kör moped, motorcykel, släp, stor bil eller om det bara dånar ovanligt mycket om ert fordon. Idag flög Knighten ut på vägen två gånger, 1 gång för en motorcykel som inte saktade in mycket alls sen 1 gång för en biggabil med släp. Och ni ska veta att många av hästarna slänger sig in mot vägen(storriskattblipåkörda) Hatar verkligen att rida på vägen med alla idioter som inte saktar ner ett jävla skit!

Tror iaf att jag tröttade ut honom för första gången på ett bra tag idag, rejsade 2 ggr i uppförsbacke skit kul bara att han inte ville stanna och "sladda" i den skarpa kurvan, haha jag trodde faktist inte han skulle vara så dum så att han inte bröt av menmen. Sen fick han spel när vi hamnade bakom en annan häst på vägen hem, han ville gå med den! Sen kändes han riktigt härlig! Måste verkligen klippa honom nu.  Men nu måste jag verkligen få min skönhets sömn fastän att det inte verkar finnas något hopp för mig <3


Cassa vad säger du om att simma på fredag och träna något på TK på söndag?

Just praying to a guy that I don't belive in

Kommentarer
Postat av: Cajs

den är ifrån natasha bedingfied - soulmate <33 eller hur, jonsa brothers jag är beroende igen. stenhårt! älskar dig massor sweetie!

2008-10-07 @ 20:14:56
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: CAZZIS

Hahahaha, det låter jobbigt :P Vart ska vi simma isf? :D

2008-10-08 @ 19:22:32
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0