Tråkig dag!


                                                
      
Okeii, idag sööög!  Sov ju typ bort hela dagen sen blev det inget med Cajsa? Fråga mig inte varför hon verkade ha bättre för sig aja så jag har typ suttit vid datan hela dagen. Sen vart man i stallet också såklart. Red i ridhuset, men går inte så jätte bra för oss nu lillkillen är alldeles för öppen nästan hela tiden. Såklart han har ju sina stunder då han går som en dröm men måste vänta ut dom så jäkla mycket. Hmm.. jobba mer från innerskänkel till yttertygel?!
Imorgon lär typ bli lika drygt bara deppigare för att det är skola på måndag, men har nog bara 2 lektioner.


Haha, nu har jag bestämt att jag och Cassa ska börja träna på något sätt. Hoppas det är okej med dig Cassa, haha? Tänkte att man kunde kolla in TräningsKompaniet. (billigare än nautilus)

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Ja det vill jag :D Det låter super <33 :D

2008-10-05 @ 11:13:46
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: CAZZIS

Jag har typ kollat upp det lite, vi får det 3 månaderskort för 400kr billigare med vårat csn kort :D Det kostar 800 nått typ :P

2008-10-05 @ 11:31:16
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0