I've got the power

Tänkte göra en liten uppdatering eller av checkning av det jag skrev i början av sommaren, ni vet allt jag ville fått gjort.. hm har nog inte lyckats så bra.

- Träna ponnyn! Galoppen ska bli mycket bättre, vill innan  detta året är slut kunna göra  halv igenom samt 10 diameters volter i galoppen ev även skänkelvikning i hörnpasseringar. Skänkelvikningarna överlag måste bli bättre. Så mycket! Sen är det lite grejer jag vill göra men vågar inte riktigt börja helt själv på dom. Juste, ryggningar! Sen ev nån vecka vila om vi åker bort! Oj..

-
Ja allt det här gick ju åt skogen. Började leta övningar får att stärka galoppen, började med öppna och varierade allt för lillskitens skull men så gick han och blev halt. Sen åkte vi iväg till Tyskland (sen vidare till Danmark) vilket gjorde att han fick vila i 2 veckor. och eftersom att han brukar tappa galoppen på bara en vecka om jag inte riktigt hinner med den så kan ni ju tänka hur det är nu. Suck! Aja hemma nu och dags att börja köra på nytt igen med min lilla skit!

-
Tävling 4 och 11 juli.

- Detta var ju innan han blev halt. tävlingen den 4 var i Styringe och gick bra kmr dock inte ihåg vad jag fick i procent men kom delad 6 och blev även delad klubbmästare.
Den 11 var Annas Minne i Skedala. Här gick det oxå bra, vi kom 4 och på den platsen hoppade vi in direkt när jag ridit. Väldigt nöjd med tanke på omständigheterna. Här fick vi till och med en 8 på mellan traven! (och på sista halten)


- Alec 15 år den 4 juli. What to do, what to do? Vad ska man köpa?

- Ja detta är ju obviously avklarat.

- Komma iform samt få lite färg. Någon som vill ut och gå/jogga i sommar?

- Jag kom iform en aning och fick lite fär men sen så försvann det och jag tror nog jag är fetare och blekare än ever!!

- Börja måla i transporten.

- Åh vad jag önskar att detta var något vi ens hade börjat med men vi har fått lägga pengar på annat.

- Kattungar! Min farmors katt ska ev ha kattungar och om allt isf går som det ska ska vi förmodligen ta en till vår lilla fetknopp som nu är ensam.

-Kattungarna har kommit!! De blev 5 men en dog så var det bara 4. Dock får vi ju inte ta hem någon än. Vill verkligen ut och hälsa på dom, sist jag såg dom hade dom inte ens öppnat ögonen.

- Läsa böcker? Läser " The serious kiss" som jag måste läsa ut i sommar!!

- Jag har iaf läst ut "The serious kiss" men det är allt.

Vad sägs om några bus bilder nu va?









The lonley stoner seem to free his mind att night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0