fullt upp

Jag har fullt upp med att läsa alla andras bloggar så jag hinner inte med min egna nu, haha. Sen har jag ju tyvärr inte riktigt något kul att skriva om, Va i stallet till typ 20 i 22, hehe. Snackade med Emce i typ en timme sen fodrade jag. Men självklart måste jag skrämma upp mig själv när jag är själv och det är mörkt ute! När jag står vid diskhon ramlar plötsligt något ner från halmhålet!! Fatta rädd jag blev! Det första som kom upp i skallen var att tjejen i the ring växte upp på ett höloft! Det tänker jag nästan alltid när jag är i stallet. Iaf så kunde jag bara se en halv levande varelse ligga där i halmen ( i min fantasi då). Sen var jag tvungen att börja tänka lite ordentligt, det var ju katten som hade trillat ner och halmen som prasslade sen ja, det var ju hästarna som rörde sig. Men jag gick fan inte när för att kolla eller något sånt. Nej, nej!

Imorgon blir det stallet tidigt, morgonen. Suck!! Så jobbigt, inget sova länge.. Ååh soova!! Mm..
Sen hoppas jag på att det blir Film hos mig med tjejerna. Kanske an försökka leta upp sladden till kameran imorgon också!

Men nu ska jag sova.

Tjejer, förslag på vilken tid vi ska ses på HK? :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa :)

See där ser du! Man får inte Creepy dreams av att kolla komedier, så..

Gör som mig, kolla komedier!! ;)<33

hehe

2009-02-14 @ 00:11:55
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: Cazzis

Kan vi inte sjunga singstar?!?!? Jag har köpt en ny med massa disneylåtar :P Typ.. dom där jonas brothers och såna låtar :)

2009-02-14 @ 10:52:11
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: tack (:

kedjan jag valde kostar 500 kr och berlockerna kostar från 200 kr och uppåt (:

2009-02-14 @ 16:07:48
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0