Fy

Idag vaknade jag super sent.. 20 i 12. Fast det gör inte direkt något för jag har absolut ingenting att göra idag.. Tråk!!
Någon som har förslag på vad man kan göra?
Tänkte att jag borde fixa mina naglar och lite sånt men det känns inte så lönt eftersom att jag ska till stallet sen. Och idag är verkligen en dålig "inte göra något dag" för mamma och pappa har satt sig vid tv:n för att kolla skidor.. Då finns det inte så mycket att göra tycker jag, haha. Man skulle ju kunna plugga men jag skulle inte tro det va. Vill inte precis göra någon nytta ju. Tss.. vem vill det på en söndag? Nej, jag ska ta och rota igenom lite lådor nu och se om jag kan komma på något att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0