Ge mig socker!!

Kom hem från stallet för ett tag sen, red lite idag (stolt), och det gick väl ganska bra men känns som att ponnyn är typ framtung.. Kom på att i tisdes åkte min sadel! Eller då satte dom den på planet så nu är den äntligen påväg hit! Jag hoppas på att den kommer den 16 men tänk om man kunde ha sån tur att den kom 9 alltså nu på måndag. Jag tycker det är lite dåligt att dom bara har leverans på måndagar.
Och sen ska mamma boka tandtekniker till ponnyn, nu ska vi se att allt börjar fixa sig! Vi släppte även ihop Knighten och Åttan med Uno idag, vilket gick helt ok får se hur det blir med dom två svarta envisa jobbigt lekfulla pållarna, haha Åttan pallar inte bry sig.

Nu borde jag typ göra läxa men jag ska nog ta och duscha ist om jag pallar, ne det gör jag nog inte.. Äh, jag borde göra något med orkar inte! Nu vill jag bara ha godis och vill att det ska bli kväll så jag kan träffa Mandy och Cassa och kolla film! Wihoo!


Denna har jag hemma och vill se nu! :)

Kommentarer
Postat av: Cazzis

Hur vi ska göra idag? Kul att sadlen äntligen är påväg! :P

2009-02-07 @ 16:54:12
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: Emilia says;

sv: hahahah taack :D

2009-02-07 @ 17:44:48
URL: http://emiliasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0