Lägg dags

Har kollat Lipstick Jungle och det var ganska bra tyckte jag, dock sa det inte kllick.. ni fattar vad jag menar.  Tror nog att det var för att huvudrollerna är ju ändå ganska gamla och det skulle ju vara kul med lite mer komik i det hela. Haha, jag är väl mer en GG tjej men det har jag inte sett på jätte länge, inget från season 2. Saknar det. Konstigt innan följde jag så många tv såpor men nu är det nog bara Top Model som jag följer men ändå kollar jag inte mindre på tv. Det är faktiskt tragiskt. 

Men nu ska jag ta och läsa något, vet inte riktigt vad och sen ska jag nanna. Hörs imorgon!

psst,!Cajsa! Tack då jag som ville träffa dig och jag tkr minnsan att du kan stanna hemma här med mig ;) Och jag tror snarare att Amanda inte kmr vilja komma och hälsa på. Hon vill ju aldrig åka utomlands, haha!

xoxo, collie ;)

Kommentarer
Postat av: Cazziablanca och Mandapandabanda

SKAFFA BLOGGKOLL NU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0