ursäkta

Alltså jag är ledsen men jag är inte alls på blogg humör så det blir ännu ett litet fjuttet inlägg. Efter att vi bakat bullar åkte jag och Mandy till stallet och dit drog vi med en kompis ( E ) till mig som stått där med sin ponny tidigare. Mycket kul! Jag var på typ allmänt bra humör och babblade non stop, hehe. Amanda skrittade ut och jag lite dum som jag är red i ridhuset men fy vad det gick bra! Gick som han hjorde i början av lektionen igår, samlad och under sig han var dock lite okoncentrerad. Men aja formen blir inte heller helt hundra hela tiden och tung blir han, haha det är ju bäldigt jobbigt att gå så rätt, båda får verkligen anstränga sig.

Sen drog vi tre vidare till min kompis stall, hennes morsa som vi förövrigt är lite smått rädda för, haha kom och hämtade oss vid 5. Dom gjorde iordning hästen och i stallet medans jag och Mandy typ stod och babbla gärnet bl.a. om E's söta ponny! Babblandet fortsatte på E's hopplektion, hehe. vi kommentera allt. Sånt är riktigt kul!

Men nu ska jag hoppa in i duschen, det behövs kan jag säga! Imorgon blir det upp tidigt, ska vara hos tandhygienisten 10 över 11 tror jag, BLÄÄ! Sen ska jag nog åka till stallet med Mandy. Vill även gå in en runda på häst shopen..


haha, mm mycket smör på bullarna ;P


I won't change anything in my life

Kommentarer
Postat av: Cazzis

Hur mådde Speeedan idag? :) Bullllar!

2009-02-17 @ 23:21:43
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0