Maths!!

Igår kväll vart mycket trevlig men fy så jobbig. När jag tänkte "Men jag kanske ska gå till Cassa nu" så har hon och Mandy dragit till sjukhuset så då la jag mig och kollade på Futurama med Kevin vilket ledde till att jag fick en trötthets attack! Sen kom dom hem och då skulle jag gå dit men då tyckte jag att jag borde byta kläder, hihi. När jag väl är klar att dra, ja då har Amanda stuckit hem. Aja, morsan körde mig dit så jag slapp gå och hann knappt komma innanför dörren innan Amanda ringde oss och ville att vi skulle komma och möta henne så vi drog med oss Cassa's übersöta hundar och gick och mötte Mandy. När vi väl kommit till rätta kollade vi på filmerna "Wild Child" och "Prom Night" riktigt trevligt och Amanda vågade till och med sitta med när vi kollade på skräckisen men måste säga att den inte var så skräckig. Sen följde dom mig hem i snöfallet.
 
Jag tycker det är så mysigt när det snöar! Fast här nere blir det ju typ slask direkt tyvärr. Vi måste ju få en ordentlig snö innan sommaren får börja komma! Nu har jag tilloch med varit så duktig att jag gjort lite läxa! Har skickat svar på etik frågor och börjat med massa matte. Ekvationer, någon som är bra på det? Inte jag iaf! Sen måste jag läsa på lite inför engelska provet som är på torsdag och förbereda mig inför historia redovisningen som är på torsdag den med.
Vet inte riktigt om jag ska använda mig av powerpoint eller inte.
 Hm, vad tycker ni?
 
Nej nu ska jag tillbaka till min matte!!



 
filmerna vi såg


och såhär såg jag ut posandes framför spegeln


såhär ser jag ut nu när jag pluggar!! :( haha fyfan!

Kommentarer
Postat av: Mia

wild child gillade jag och prom night har jag inte sett än men den är på gång...

2009-02-09 @ 17:21:45
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0