Varför tar det inte slut!?

Tränade i ca 50 min idag med Cassa men blev dock bara kondition, nästa gång får vi hinna med styrka och vara där på en bättre tid. Vi hade ändå tur, kom några lite senare än oss och dom fick stå och vänta.. stackarna. Hade gärna vart kvar där längre, var på gåbandet när jag tvunget skulle gå. Det var ju Top Model ikväll!! Kom hem precis i god tid till det. Men nu funderar jag på om jag ska duscha eller försöka fortsätta med poxerpoint, är inte säkert att jag får det eftersom att det är på brorsans data..

Aja, får väl gå och fjäska lite!



                            Analeigh


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vad duktiga ni är då!

;)

50 min är ju bra, - bortsett från mC ;)

2009-02-10 @ 22:25:51
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: Cazzid

Vi ÄR skitduktiga :P ^^ Jag längtar ju fan till nästa gång :) Det var kul!

2009-02-11 @ 13:59:50
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0