21/1

Har inte riktigt haft tid att blogga, jag och Amanda har haft fullt upp haha! Mandy spenderade natten här och vi kom faktiskt på nåt att skriva, hehe. Provet idag gick väl sådär, var tyvärr något oförberedd på någon fråga men svarade på det mesta iaf får helt enkelt hoppas på det bästa! Efter provet gick jag Kajsa och Lina till Kropp&Själ för att intervjua en person där men när vi nästan är framme märker vi att ingen av oss har med pappret med frågorna, haha! Kajsa gjorde det bästa av situationen och tömde nog sitt huvud på frågor, fattar verkligen inte hur hon klarade det! I mitt huvud sod det stilla. När vi kom tillbaka begav sig klassen ut på
 
en promenad, jobbigt.. Sen fortsatte vi med vårt grupparbete. Vi gick och la oss i sofforna och kom knappt på ett piss. Har vart så mega trött hela dagen, skulle precis försöka sova när Mandy plötsligt bankar på dörren, hon har inte fattat det här med att hon ska släppa in sig själv (fast ah det är typ bara Cajsa som fattar det tkr jag hihi) sen åkte vi till stallet busade med killarna, rockade loss i stallet haha! Åkte hem igen och fjantade och kollade på Top Model fast jag tror nog att vi fjantade mest. Wihoo! Imorgon är det eventkväll på skolan alla kommer! okeii?



















Men nu ska jag gå och lägga mig, kanske försöka läsa lite engelska. Försöka iaf!

Kommentarer
Postat av: Cazzis

Jag ska bara dra ut dom först, sen kan du få dom ^^ Mysigt va?! haha x)

2009-01-22 @ 14:31:26
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: Cajsa

haha! :D

tre personer och ingen har med sig papprerna? Vad är det för ngn klass du går i ?:) höhö..

Jaaa jag släpper in mig själv, STOLT! :*

forstätt uppdatera! :D minst 3 gånger om dagen! thihihi

2009-01-22 @ 14:56:44
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0