Black or White

Snart ska jag åka ut till stallet och kanske rida, får se hur det känns. Först måste jag bara hitta min fårskinns pad(?) sen får vi se hur det blir med det. Joggandet sket jag i idag, lite lat får man vara ibland. Ikväll blir det nog lång dusch och läxa, tyvärr. Är iaf glad att vi har sånna super scheman de kommande veckorna. Men nu håller jag på att bli lite smått galen. Vad är det för plagg som gäller i vår/sommar, någon som kan svara på den frågan!? Det skulle uppskattas väldigt mycket! Usch, är på ett otroligt shopp humör! Dags att byta om nu.



(Pappa hade med sig detta hem från vart han nu hade varit så fick jag det :))


(lite knäppa är vi allihopa!)



Ingen musik nu för jag lyssnar på DeBussy och där är det ingen sång :P


Kommentarer
Postat av: Cajsa är bäst

låter härligt :),brillorna var najs! jaduuh, asså det är typ helt olika ;P men det verkar ju vara dem slitna byxorna och det som gäller i vår och typ färgade chinos :P

2009-01-27 @ 21:39:13
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0