Bullseye

Tänk att jag var så duktig och joggade en runda på 40 min. Eller jag kör intervaller så jag joggar, går, jogga, går osv för att förvåna kroppen lite liksom. Vad mycket jag har hunnit med idag ändå. Städat mitt rum, plockat undan efter mig, tvätten, städat toan, ömkörde lillkillen och joggat så nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag försöka läsa i min engelska bok tills jag somnar, haha läxor är verkligen som värsta sömn pillret för mig. Imorgon blir det skola igen (tyvärr) börjar tidigt dessutom, kvart över 8, eller nej vänta jag ska vara på bibblan 25 över 8 ju. Vi ska bli guidade där. Efter första lektionen har jag håltimme så då drar jag hem sen ska jag till skolan och ha historia, vilket oftast inte är tråkigt, hihi. Så imorgon blir nog inte så farligt.

Här kommer lite bilder från idag!
 jag och mini dammsugaren, mohahaha!

ibland gillar jag verkligen mitt hår

Denna har typ räddat mig! äälskar!!



I said to myself we all lost touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0