Dålig uppdatering?

Eh, förlåt? detta har ju skitit sig ett litet tag. När jag väl sitter vid datan kollar jag runt på andra bloggar (www.cazzis.blogg.se bl.a.! check it out!) kollar bilder på bdb och lyssnar på musik, sen hinner inte jag göra något mer sen har jag inget skriv huvud direkt. Hehe, ska iaf försöka bättra mig! Det skulle ju vara roligt om man hade en bra kamera att fota lite med men.. det har ju inte jag.
 


Aja, nu ska jag försöka städa lite, äta frukost, göra lite läxa, se om jag hinner gå ut och gå en runda (detbehöver jag!!) sen blir det stallet och efter det ska jag ta en lååång dusch! 
adios for now


I'm writing you a symphony of sound
As I'm swimming through the stereo


Kommentarer
Postat av: Cazzis

Och kolla på One tree hill?!?!? Amanda har börjat gilla det nu också ju! :D

2009-01-15 @ 10:24:14
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0