Datakunskap

Nu ska lilla jag ha datakunskap, oh lord help me!! I'm dead.. Detta tycker jag är så otrligt roligt. NOOT!! Sen slutar jag iaf, wihoo! Ska hem och stoppa i mig nåt är både hungrig och pissig men usch vad jag inte vill använda skolans toaletter, haha jag kan hålla mig! Sen vill jag träffa Cajsa!! Får se om hon vill träffa mig också, inte lika stor chans.. Och jogga, asså jag måste verkligen göra det! Nej nu måste jag göra en power point redovisning, then I'm out of here!

Mandy! Ville du se Benjamin Buttons otroliga liv?
Inte någon som vill gå på bio på fredag? :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa är bäst

Du ska träffa mig my darling <3

2009-01-29 @ 19:57:01
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0