Feel this

Nu har jag kollat Top Model, ätit och varit i stallet så snart ska jag hoppa i sängen. Alltså inte bokstavligen.. Först ska jag bara tvätta av mig, borsta tänderna och håret sen ska jag kanske försöka göra lite yoga eftersom att jag inte joggat något idag, vi får se. Skulle ju vara bra om jag kom i säng hyfsat tidigt någon dag, haha! Så nu ska jag skynda mig. Jag har ävent bestämt att Cassa nu ska bli min personliga kock (länk finns ner till vänster) och att Emcelie ska donera några av sina snygga kläder till mig för det behöver jag. Vem vet det kanske finns hopp för mig, haha! Eller vad tror ni?


(Kalle och Knighten fick springa av sig i redhuset idag, min ponny hade fett med damp!)



Vivimi senza paura
Anche se hai tutto il mondo contro
Lascia l´apparenza e prendi il senso
E ascolta quello che ho qui dentro


Kommentarer
Postat av: Cazzis

Med en mästerkock som mig så finns det hopp för alla :P <3

2009-01-28 @ 17:14:27
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0