Halo

Idag känns det som att jag inte kommer hinna med ett skit.

  • Måste städa rummet,
  • städa toan,
  • plocka undan efter mig i huset,
  • fixa tvätt(?),
  • jogga (eftersom att jag inte gjorde det igår),
  • motionera Knighten
  • förbereda lite läxa

Och jag har börjat inse att detta är omöjligt för mig att hinna. Men nu ska jag försöka städa rummet sen kanske jag tar storarummet och köket efter det toan och tvätten om det behövs. Efter det blir det stallet där det nog blir tömkörning idag igen sen hoppas jag att jag pallar jogga idag. Dock inte så kul att göra det ensam när vädret är sådär tråkigt, grått och regnet hänger i luften och det kommer nog vara mörkt om jag nu lyckas dra ut mig själv, vart ska man springa då? Elljusspåret? LÄSKIGT! Haha, jag är världens mes! Nej nu måste jag sätta igång, vet bara inte vart jag ska börja..



And though there are times when I hate you
Cause I can't erase the times that you hurt me
And put tears on my face
And even now while I hate you its pains me to say
I know I'll be there at the end of the day

Kommentarer
Postat av: Cajsa :)

Eller hur vart ska man jogga?:P jag vill inte direkt jogga här där alla kan se mig, men skogen är typ laskigt ju??:O Jag ska äta tårta i kväll! :( <3 men du?? jag kan inte jogga förrän onsdag :( har samhällsprov på tisdag och onsdag någon jobbig recension som ska vara klar :'( snyfffffffffft!!!

2009-01-25 @ 14:19:45
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0