Home, at last!

Idag träffade jag äntligen Mandy som varit i stockholm sen lördag! Hon gick från stationen till min skola sen drog vi hem till henne, köpte dumle kakor att äta på vägen hem till mig, kollade några av visningarna hon var med i. Sen skyndade vi ut till stallet. Där var höet så jobbigt att jag trodde jag skulle spy så vi vände på balen och plockade hö till oss, haha! Bra lösning! Sen red jag och det gick baaaajs dåligt, vet inte vad jag ska ta mig till är så trött på att rida och jag verkligen suger på det just nu.. Amanda sopade mycket fint i stallet efter vårt lilla kaos med höet, sen fodrade vi och åkte hem. Jag sprang in till Top Model men Mandy vart tvungen att gå hem, jag kan ju förstå att hennes familj kanske saknat henne också! Very glad to have you back! :) 

Så om jag nu fattat rätt så blir det Systrar i jeans i helgen? Amanda, Cassa och Cajsa? :D

Men nu ska jag hoppa in i duschen sen får jag se om jag försöker mig på lite yoga. Är sjukt trött men har iaf sovmorgon till 10 imorgon. Yes!

Skutt, skutt



Kommentarer
Postat av: Cazzis

Okej! :D

2009-01-29 @ 11:28:31
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0