impress..

Gav läxan ett försök men det sket sig, programmet bara lagga och jag hade nada tålamod så jag struntade i det. Vill läraren tvunget ha in ett arbete imon får han ta ett powerpoint arbete jag gjorde innan jul, hehe.
Imorgon blir det upp tidgt! Hur skall detta gå? Ska med 40 bussen(????) kl 07:50 och ska dessutom möta några tejer i klassen 07:40. Och jag som är livrädd för att åka buss! Don't ask me why.. Alltså detta kommer ej gå. jag går eller åker till skolan lite innan 08:00 varje morgon och då går jag senare än jag skulle vilja göra! Haha, det är väl bara att hoppas att jag kommer i tid för jag har biljetterna!
Nu ska jag ta och läsa SOLO sen blir det sängen för mig. Och föresten måste tipsa om detta über goda tuggummit! "Wrigley's Extra Lemon Lime"! mumma! Vi hörs imorgon. God Natt!

bidde ingen bild för det gick inte att ladda upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0