Light Years Away

Nu har jag i alla fall städat mitt rum, storarummet och köket sen gjorde jag lunch till mig och Kevin vilket betyder att jag nu stökat ner i köket igen, haha. Så nu tänkte jag fortsätta med städandet i källaren. USCH!!! Snusk! Måste man så måste man, men nu känner jag verkligen för att flytta ner i källaren = större rum som kanske skulle kännas mer som mitt då mamma bestämde allt när det gällde det rummet jag har nu. Tröttnar så fort på grejer, vill ha förändring nu! Alltså jag borde typ döda mig själv för hur mycket choklad jag äter! Det är inte bra! Min hy är så fucked up now att jag skäms.. Men nu kommer mamma snart hem också. Ingen mer frihet inte. Ska skynda mig ner i källaren!!



Somwhere I Belong

Kommentarer
Postat av: Mandy

Kämpa på! ;)

2009-01-25 @ 20:51:43
URL: http://astoryaboutsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0