Never Again

Idag hålls ni uppdaterade! Nu har jag städat toan och lagt in smutsig tvätt. toaletter är nasty!! Jag går själv och rynkar näsan hela tiden och andas med munnen för att jag tycker att det är så äckligt, haha. Nu ska i alla fall mamma köra ut mig till stallet, där får jag skynda mig för jag är inte på stallet humör + att Amanda är ju inte där och det suger! Kolla in hennes blogg www.astoryaboutsaga.blogg.se ! Hoppas verkligen att jag pallar jogga för fy vad jag behöver det! Om ni undrar vad det är för konstiga titlar så är det låten jag lyssnar på just nu, sen texten under texten, hehe det är texter från random låtar. Men nu ska jag byta om! Adios!




I never leave my heart open
Never hurts me to say goodbye

Kommentarer
Postat av: Mandy

ojoj, reklam! ;)

Låten är grymve bra!

2009-01-25 @ 20:53:02
URL: http://astoryaboutsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0