Strange

Haha, sitter här och lyssnar på musik och kollar ouppdaterade bloggar(suck) så kommer mamma in och ska sno kläder av mig till ikväll. Så nu blir det inga kläder över till mig ikväll. Men jag har ingen aning om hur det blir ikväll, får inte tag på Cajsa!! Svara på mina sms!!!!
 Och nu börjar jag bli lite rädd att jag ska bli sjuk, båda brorsorna har ju varit det eller är det och nu kliar det i min hals! HJÄLP!
 Och jag vet absolut inte vad jag ska ha på mig ikväll, någon som har några förslag!?



It is breaking me down
Watching the world spin 'round
While my dreams fall down

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fuck off Collie! Jag öppnade din garderob och du har proppfullt med snygga kläder! <3 du hittar ngt, lek lite bara med din känsla ;)! hehe <3 du får inte bli sjuk! <3

2009-01-31 @ 13:09:49
Postat av: Anonym

Ojj,du vet vem det var ifrån^^^

höhöhö, hemliga beundraren ;) <333

2009-01-31 @ 13:10:42
Postat av: Cazzis

Vad ska jag ha på mig för något då!?

2009-01-31 @ 14:58:40
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0