Summer is gone

Jag verkligen hatar morgonar! Någon mer än jag som gör det? Somnade vid ungefär kvart över 23 igår, jag borde verkligen försöka gå och lägga mig tidigare. Innan jag somnade bläddrade jag igenom bl.a. "Hemmakväll" så Mandy, Cassa & Cajsa nu kommer vi vara uppbokade i flera helger fram över, haha! Vi måste boka bio snart också tycker jag!

Ska i alla fall börja göra iordning mig har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig.. Och mitt rum är iskallt! Inte konstigt att jag inte ville gå upp. Man kanske kan ta en powernap på håltimman? Nej nu ska jag skynda mig!

Bra frukost när ma inte är hungrig. varm oboy :)



when a heart breaks no it don't breakeven

Kommentarer
Postat av: Cajsa :)

haha, fullt upp inget för mig! haha ;)<3

wildchilds och sen ska vi ju dregla åt aaron johnson i bekännelser om killar, katter och kyssar=)

2009-01-26 @ 14:44:34
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: Mandy

iiiiihhhhhhh! Jag är dö på! ;)

2009-01-27 @ 23:30:57
URL: http://astoryaboutsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0