Förlåt då!

Fick en liten utskällar kommentar av dissaren Cajsa, som sa att jag skulle uppdatera. Känner fortfarande inte för att blogga, haha jag är så seg!

Aja, kan ju berätta vad jag gjorde igår. Red ut med Mandy!! I Åledskogen. Sjukt kul. Verkligen roligt, vi klättrade massa och red in på massa stigar, dock lite läskigt då man inte vet vart stigen leder. Spc läskigt om man klättrat upp för en gansksa brant backe och är riktigt lättad när man kommer upp men sen inser att man inte ser någon stig där, ska man då behöva gå ner för den branta backen igen!?
Nej det var lugnt vi hittade stigen, men lite rädda blev vi allt där. Efter att vi ridit ett tag på en stig kom vi till en lite grusväg så då vart det lite trav. Men jag tycker synd om min häst som har så korta ben och knappt hinner med Åttan. Så när vi börja komma efter släppte jag knighten och han flyger iväg och länger allt vad han kan. Knighten flög iväg Amanda knäckte sig, jag knäcker mig!! Åh gud, vad kul det var jag sitter där och bara garvar håller tyglarna med en hand och vänder mig om lite smått mot Amanda men Knighten bara fortsätter i sin egna lilla värld.

Sen var vi tvungna att vända tillbaka, delvis för att vi kom fram till en väg och visste intw vart vi var och sen för att jag skulle till skolan. Så nu får vi ta och klättra där så mycket vi hinner innan Amanda och Prinsessan åker, haha! Lämnar mig, vem ska jag då rida med och vara i stallet med? :(

Idag ska jag iaf träffa Cassa! Vi ska kolla skräckis, eller thriller är det nog. "Donkey Punch". Amanda och Cajsa dissade oss. Men nu måste jag göra iordning mig för stallet. Känner inte för att åka ut dit nu menmen.


Kommentarer
Postat av: Cajsa :)

JA! BRA UPPDATERA OFTARE! <3

Ses snaert? <3

Jag dissar inte dig!!!! NEVAH!

2009-03-08 @ 01:38:40
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0