Gone with the wind

Ursäkta att det inte blivit någon bloggning nu på ett tag men har inte haft tid när jag väl suttit vid datan. Inte för att jag har det nu heller ska ta och duscha snabbt som satan sen ska jag lägga mig och läsa "It girl" tvåan. Jag är faktiskt rätt stolt att jag läste ut ettan så snabbt! Inte alls likt mig, haha!

Ska ta och blogga någon dag när jag har lite mer tid, kanske till och med kan lägga in lite bilder då, tex hur snygg jag var i min choklad ansiktsmask. God Natt!



Ps. Ni såg väl Desperate!?

Kommentarer
Postat av: cass

Choklad ansikts mask? :) Jag kollade på The mentalist istället hehe. busigt :P



Sommarjobb.. jadu. Något bra ställe som man tjänar bra?

2009-03-03 @ 22:45:52
Postat av: Cajsa

Så nu ägnar du ditt liv åt att läsa böcker istället för blogga? :( suck on that

misssssssssssssssss u

du kollade hellre dh än gick en sväng med mig idag

disser fyfan!

2009-03-04 @ 00:07:28
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: manda

jag kollade inte på det, missade jag nått?

2009-03-04 @ 10:30:42
URL: http://astoryaboutsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0