Mama listen!

He doesn't love you..

Snön var faktiskt nästan borta när jag väl gav mig ut på vägen men oj vad rädd jag var att det skulle vara massa snö när jag närmade mig stallet men icke då! I stallet var jag verkligen på fix humör. Fixade åt Speedy delvis för att Cassa skulle hinne med bion och sen mockade jag en box åt M, hade gärna fortsatt men insåg att min rygg och alex inte skulle palla 3 halm boxar till och jag ville hem och se "Little People..". Så jag hämtade min lillkille som hade så tråkigt ute, stackarn! Han behövde en liten mini makeover så jag klippte skägget, toppa pannluggen, svansen och hovskägget, masserade lite och tvättade rent på äckliga ställen.. BLÄ!!Sen blev det lite longering, imorgon blir det seriösare dressyr.. Suck

Hann precis hem i tid till programmet! Tog sen en lång härlig dusch och gjorde mig iordning för bio med Cassa och Mandy. Vi vart som sagt och såg "Bedtime Stories". Den var varken bra eller dålig, inget spc helt enkelt, ganska rolig men inte riktigt som jag väntade mig, men kul att träffa tjejorna och mumsigt med popcorn, hihi.



Kom hem efter bion och fick good mat, mega gott kött! Pratade med mamma och hästen.. Jag vill ha en till, P.R.E skulle vara något. Men isf måste jag sälja Knighten och den skiten vill jag ju inte sälja, bajs på mamma!
Sen kollade jag igenom några filmer vi fått låna av en kompis, förmodligen blir det någon av dom imorgon då jag inte har något för mig. Vill bla se:

- There will be blood (vad är det för någon?)
- Stomp the yard
- Silent Hill
- Wall-E
- Freedom Writer (har sett den men den är sjukt bra! Ska få mamma att se den)
- Peter Pan (Ville ju se den! Wiii, hittar ju inte våran haha!)


+ dom på bilden
Någon som vill komma och kolla film? ;)



Nej nu ska jag sova imorgon är det morgonen i stallet..
Puss, natt natt


Kommentarer
Postat av: Cajsa :)

vad har du fått ditt bra "photoshop parogram" ifrån?

var bion bra? <3

2009-03-14 @ 01:07:19
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0