Måndag 23/3

Idag är det dansken Viktors födelsedag!

Ja, igår hade vi ju toast middag här hemma, mycket gott! Sen till efterrätten fick jag mina presenter. Wii!
Fick bla; en vår- stalljacka, surround sound system,  pengar, presentkort, övningskörnings skyltar, rouge och solbrillor.







Ja ni såg rätt övingskörnings skyltar! På torsdag ska jag, mamma och pappa på handledar kurs men oroar er inte jag fövarnar innan jag ger mig ut på vägarna!


Idag hade vi spanska för första gången.. Alltså sen nian. Läraren verkar vara bättre än jag trodde hon skulle vara. Men man, iaf jag har verkligen glömt typ allt, det är inte bra.. Nästa lektion har vi på torsdag då kommer det även elever från LBS. Sen slutade vi.. härligt va? Tänk dom som inte har språk då! Dom var lediga idag och kommer inte börja innan 12:30 varken på måndagar eller torsdagar. Man kanske skulle skita i spanska eller ;)

Så jag drog hem och åt lite sen gick jag och mamma ner på stan.

När jag kommer hem kanske jag kan lägga upp vad jag köpte, skulle hunnit nu om inte bloggen var cp och internet sög me nu måste jag dra till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0