days have passed without you here

Jag hatar att vara sjuk.. Man har ju ingen ork what so ever. Just nu sitter jag i soffan, kollar Jesey Shore och hostar typ upp lungor och maginnehåll. Funderar på att hoppa i säng men det känns så ensamt. Äta ska jag nog göra innan eller nåt, hålla mig till min tjockisvecka! Det är väl underbart att man inte kan träna heller när man är sjuk. Fy vad jag känner mig tjock.. Toppen inför balen och så, ser dessutom redan gravid ut i min klänning.

Det är verkligen stört vad jag inte känner mig engagerad i något. Inte hästarna, familj, skola, kompisar, fest.. Inget har något speciellt att bjuda på riktigt. Får försöka lägga lite energi på hästarna då den lilla ska ridas in innan han ska på bete i slutet av maj. Skolan kanske man borde ta tag i också.. Den är ju faktist slut snart! Sen får jag  väl fly till Afrika eller något.

 


Waiting for a word from you, waiting for a sign or two


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0