I don't even know his name

Nu sitter jag i skolan, hos min kuator. Är helt sjukt trött efter min timme med sömn! Det är då banne mig inte alls kul att vara här! Glömde ju äta innan jag drog, det är pisse dåligt väder ute, jag har stört obekväma skor med massa småsten i, fick gå från harplinge till skolan bärandes på min äckel tunga dator OCH jag har inga cigg.. Inget att belöna mig med för att jag kanske faktiskt vart duktig och pluggat, inget som kan stilla mina nerver när jag sa sitta och vänta på en buss i 10 min.
Men fan vi kan ju inte bara vara negativa här! Några bra saker då.. Jag sov otroligt gott innan jag vart tvungen att gå upp! Ser fram emot att få gå och lägga mig igen när jag kommer hem! En annan bra sak var att jag typ för en gång skull hade paraply. Och det sista, busschauffören var otroligt trevlig! Hon körde inte som en galning och pratade tydlig och ordentlig svenska. tummen upp för henne!

Är det bara jag som tänkt på det att när man åker med en munter busschaufför så kommer man verkligen ihåg det? Fast jag kommer ihåg en sämre resa lite vagt sådär, tror jag gick i åttan eller nian och spelade då i skolans basketlag så skulle vi hem och då vart det delvis skitsnack mellan lagen men även en inte så nöjd chaufför över att vi inte höll oss till platser och säkert väsnades.
En bra däremot var nog i höstas då jag skulle hem från kvibille. Påväg hem kommer jag fram till att jag ska dra till söndrum ist. Och jag SUGER på bussar så ber chauffören om hjälp som kör mig till rätt station fast att han inte skulle dit, ringer upp den andra bussen och dessutom väntar så att jag ska slippa stå ute i kylan. Jag måste sett otroligt hjälplös ut!




Got it on my mind to change my ways
But I don't think I can be anything other than me
I don't think I can be anything other me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0