I'm back..

I'm back home!

Historia provet gick helt ok men jag kunde typ inga årtal, misstag av mig och allt handlade typ bara om Sverige.. Jätte tråkigt jag som fann intresse för Kolonierna och kriget i Vietnam. Ska se om man inte kan hyra någon film med det. Aja, nu ska jag ta och laga lite lunch samtidigt som jag lyssnar på Queen. "Don't stop me now"! Sen ska jag kolla AFV innan jag sticker till TK för den där jäkla spinningen. (Är inte den där ett pronomen!? isf vilket? har svenska prov på torsdag)



Bisycel, bisycel
I want to ride


(lyckades ju jätte bra med att lägga in detta när jag skrev det vid typ 12 innan idag..)


Aja nu sitter jag här och ska strax gå och lägga mig, super trött faktiskt. Morgonen i stallet imon oxå.. fy fan! Sen ska man förhoppningsvis träffa Mandy!

Kommentarer
Postat av: Cazzis

Hahahaha :P Jag menar borsten din knasboll x')

2009-01-04 @ 20:24:19
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: Cazzis

Imse vimse Collie ska uppdateeera sin blogg, Cassa tycka :)

2009-01-14 @ 11:11:07
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0