Läxor!

Som ni märkt så har jag inte lagt upp några bilder än men det kommer, haha vet dock inte när. Har precis stått framför spegeln och shakat, hihi! Hade nämnligen något sådant träningspass imorse, så jäkla kul att bara dansa loss och släppa allt. Men sen kom alla tråkiga känslor tillbaka, har varit överdrivet nere idag. Det suger! Vill ju gå omkring och vara super glad hela tiden!

Nu är det massa krångel med sadeln jag ska ha också, det tar 2-3 månader innan jag får den. En anledning till att det mesta är skit? Haha, då sa morsan min "du ska inte gå ner lite i vikt så köper vi storleken mindre?" Jag svarade då på detta "Jag pallar inte låta bli att äta allt gott.." Det tar ju sån tid att fixa nyttig mat och sen är det lnappt gott ens. Aja nu ska jag gör läxa, har massor!! Blir kanske någon bild imon. Who knows?



I feel so untouched and I want you so much that I just can't resist you

It's not enough to say that I miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0