Hmm..

Nu vet jag faktist inte vad jag ska skriva här, eller kanske bara börja för nu när jag tänker efter kommer lite upp. Kan ju börja med att jag hade alla rätt på ett prov v.50 alltså ett prov som jag inte har haft ännu, haha. Har ju varit i stallet hos min lilla, haha skrev nästan lila(jag är typ övertrött) pålle och där träffade jag bla Amanda och Cassa. Jag och Cassa blev mobbade av Amanda för att vi vill försöka börja träna, liksom vadå stötta!? Lillkillen var jätte duktig på slutet och riktigt rund och det är så härligt att han börjar bli lite mer sig själv nu igen liksom lite småglad hela tiden kelen och ganska lugn. Jag råkade slå honom på rumpan idag, när jag skulle dra bak täcket kröp en spindel mot mig så jag skrek och slog honom på röven ganska ordentligt, haha är ändå ganska suprised för att han inte reagera mer, aja. Älska min häst!! <3 Men nu minnsan kände jag lukten av popcorn så ska ta och göra mig iordning så jag kan slå mig ned framför tv:n "Day after tomorrow"!
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0