men bara döda mig nu då

Jag är på så himla dåligt humör så det är inte sant blir sur på allt och alla för inget hatar mig själv för det. Har kännt av det ett tag och jag bara hatar det!!

Men det är bara så tråkigt nu har liksom ingen som står riktigt nära och dom jag är omgiven av får mig liksom att må dåligt. Vet inte vad jag ska ta mig till för när jag är sur vill jag inte träffa någon och förstör massa bra relationer (fixas av dem som klarar av det såklart) och kan ju inte vara i stallet för stör mig på typ alla där nu, men hallå!? Konstigt när dom inte kan göra ett skit rätt typ!? Och tar ut allt på Knighten, mamma och mig själv då såklart.
 
Och om någon säger till mig att göra nåt bra vill jag verkligen inte göra det, hatar när folk säger till mig att bli bättre liksom, går aldrig om jag inte själv vill det och tack vare de flesta vill jag vara så jävla dålig så det är inte sant.
Men sen kan jag ju liksom inte förvänta mig att människor ska göra allt jag ber om bara för att jag inte ska deppa ihop vilket jag tyvärr gör mer och mer nu.
 
Aja, idag har jag gråtit till Extrem homemakeover. Finns det någon som kan hålla tillbaka tårarna när ni kollar på det eller? Sen kollade jag mina älsklingar eller förlåt mina och Cajsas älsklingar innan jag och mamma åkte till stallet där allt brast och jag kunde inte rida.

Vet ju att Knighten inte mår bra av mitt dåliga humör och vill bara hans tid med mig så kul och härlig som möjligt, vill att han verkligen ska uppskatta mig. Okeii anledningen till att allt brast var väll jäävligt onödig vilket sen fick mig att må ännu sämre men när jag säger till mamma att hon får rida för jag vill verkligen inte bli sur på Knighten så blir hon as förbannad!?

Jo jätte kul att man alltid ska få skäll när man försöker göra rätt i den sisten, har fått rådet av många att inte rida när jag blir sån och eftersom att dom kom in tidigt var han tvungen att röra på sig mycket. Efter att ha suttit och verkligen hatat mig själv ett tag var jag tvungen att galoppera lite ändå. Sen hemma nu och blir på lite bättre humör nu när jag lyssnar på mina älsklingar!<3



 

She was on her way to mars when she fell into my arms, thank you gravity




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0