Prov

Okej, nu har j ag precis haft hälsa provet det gick tyvärr inte så jätte bra missade 2 frågot helt och hållet!? Sen missade jag lite på en annan också men bara att hoppas på det bäst antar jag! Haha Cajsa! Har också kärat ner mig massa  Nick! uscha, livet är tufft, haha. <3




Idag har jag då prov i kost och träningslära, det känns verkligen som att jag inte kan något av det så det är väl bara att hoppas på att det går bra. Sen ska jag skynda mig hem och förhoppningsvis hinna se my darlings lite på tv. Och idag kmr världens bästa Amanda hem! Men sent så jag kommer nog inte träffa henne förens imorgon vilket jag måste göra då! Har saknat henne galet mycket! Men nu måste jag lägga på ett kol ska fixa lite innan skolan.

Kommentarer
Postat av: Cajs

haha <3 jag förstår dig, jag med! jag missade det idag! dem hade ju typ visat massa musikvideor och typ intervjuer :( lip fasen då! haha <3, jag behövde inte göra mitt spanska prov idag :| tur typ :P men jag fick VG på en svenska uppgift läxa som jag bara hade gjort på typ 10 min:D bra, men konstigt. måste sluta drömma om vissa på lektionerna ,börja koooncentrera mig. fredag!!! pussss love yaaoo<3

2008-10-08 @ 20:32:31
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0