Sunday happy sunday

Rock'n roll baby, hunny don't you know baby we're all alone now.. nananana. Sitter här och lyssnar på musik men borde helt klart göra läxa, ska nog börja med lite historia snart. Ska göra ett släkt träd! Tråkigt!! Idag var jag jätte duktig och råkade försova mig aja var riktigt seg på morgonen och allt gick helt fel.

Sen åkte jag ut till the stable och träffa Amanda <3 och Emma. Red sedan ut med dessa två. Gick super för mig, Knighten var sådär härligt pigg påväg ut o hoppade över gyttjepölar och lite så sen vart vi tvungna att gå sist. För att Amanda vill lära Åttan att han ska vara modig och gå först, hehe och sen litade dom inte lika mycket på sina pållar som jag gjorde denna dag. Aja lite as seg galopp sedan ut på åkern där dom andra två pållarna tog sina chanser och stack iväg en varsin gång. Knighten var typ lite konstig liksom väldigt borta kollade på allt men brydde sig inte alls vi fick ju tyvärr inte rejsa något men hade super kul ända, haha!

När vi släppte ut våra små killar lät vi dom springa av sig lite och jagade dom gärnet men dom var otroligt sega sprang upp och stanna där så man fick jaga hela tiden. Sen träffa jag Mickis och Matilda i stallet och babblade med dom lite. Åkte hem och fick följa med morsan och hämta brorsan, haha. Vi åkte till max drive in. Max har verkligen sliskiga burgare, usch!

Hemma satte vi oss framför tv:n allihopa, jag kolla Life of Ryan, älska! Sen åkta jag och mamma och köpte tidning och, ja nu sitter jag här, hehe.

älsklings killen <3

Ryan, hoooot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0