Knighten bilder

Ingen förvarning blev det men ute på vägen har jag varit nu! Bara ett år efter normala 92:or. För er som inte fattat har jag övningskört idag! Wihoo. Fick köra ut till stallet ( från slottsmöllan, inte i stan! herre gud..) vilket gick okej. Fick 2 kärringa stopp.. (a) Men så går det väl när man är lite slow. Sen var jag helt själv i stallet och red och kom då på att jag inte kan rida längre, bläää! Vet inte vad som har hänt, vrf jag inte kan slapna av och göra rätt. Det är fan sorgligt.. Red i ca 1h och 30 min för jag tänkte "åh vad bra det kommer gå om jag bara skrittar fram och mjukar upp ordentligt" Jag skrittade i ca 50 min och han var så bläig så det inte var sant när jag väl började trava, då började han spänna sig igen. Hjälp!?

Nu kände jag iaf att ni ville se lite bilder på detta vidunder som tar fram det sämsta och det bästa hos mig. Skaffa aldrig häst! Men om ni gör det kan det vara bra att ha en sån där stor box kudde hängades i stallet att slå på ist för hästen när ni inte vet vad ni ska ta er till..  Annars bör ni hålla på med en sport vid sidan, ev kampsport.


  Ser ni inte vad "smal" han är! :)


    På en hov kan han stå oxå! ;)







it takes no time to fall in love
but it takes you years to know what love is




Kommentarer
Postat av: Cassa

Hihi på en hov kan han stå :) En sådan slagkudde skulle vara väldigt finurligt att ha faktiskt!

2009-04-12 @ 22:08:50
Postat av: Emilia says;

sv: yees, det är lätt att vara efterklok ;)

2009-04-14 @ 19:54:58
URL: http://emiliasays.blogg.se/
Postat av: CAJSA

JAG SKA RINGA DIG JAG SKA RINGA DIG JAG SKA RINGA DIG JAG SKA RINGA DIG <333333 FLÅT FLÅT FLÅT!!!!!

2009-04-14 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0