Pic

Okeii, här kommer det såklart efterlängtade inlägget. Eller? Ska vara ärlig och säga att jag inte pallar skriva och vill vara en duktig flicka och gå och lägga mig nu. Haha, jag duktig flicka! Ni ska bara se mitt rum.. Det är väl bäst att ni inte gör det kanske, här finns damråttor och klädhögar större än vad just du är! Det var ju som fan då hade precis något bra att skriva men det försvann. Aja, idag har vi inte gjort så mycket i skolan vilket var härligt! Lite ledig dag idag, från stallet alltså. Lillkillen vilade så åkte inte ut fören sent och när jag kommit hem och ätit drog jag och Alec till Kattegatt parkeringen så han fick köra min moppe lite. Kan bara tänka mig när jag får det samtalet från mamma typ i sommar,
"Alec har ramlat med moppen och.. eh, den ser inte så bra ut"

Tss, vem försöker jag lura precis som att hon skulle bry sig om moppen i ett sådant läge. Men mamma lär säkert få nåt liknande samtal i framtiden,
"Nicole har krockat med bilen.. Har vi pengar att lägga på en ny just nu?"

Hahaha.. Nej nu får ni lite bilder här så att jag kan gå och lägga mig ;)

Buenas Noche








mkt snyggare hästar än denna finns det fan inte!

Kommentarer
Postat av: manda

Vad fin du var på bilden tsm med Mickis :)



Frans är dööösnygg!

2009-04-23 @ 11:41:02
Postat av: annika

2009-04-28 @ 08:20:39
Postat av: annika

Nicole!!!!! Nu får du allt börja blogga igen. Det här är tråkigt!!!!

2009-04-28 @ 08:22:23
Postat av: rebecca

sv: hihi tack :D



gud vilken fin häst! :D

2009-05-03 @ 09:11:03
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med Annika, ditt knaaas

2009-05-03 @ 14:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0