Duktig

Nu har jag vart super duktig! Var i stallet imorse och red sen åkte jag hem bytte om och drog till mc för att möta S. Efter att ha ätit där gick vi vidare till bibblan för att fixa tidningsartiklar dock blev kvalitén inte så bra men fixade det. Lämnade även tillbaka 2 böcker nu kom jag bara på att jag måste låna en ny, haha!  Sen hämtade mamma och killarna upp mig vid slottet och vi åkte till rusta(?) gick sen in på Intersport men där vart det inget intressant vi åkte vidare och köpte foder som vi sen lämnade i stallet och nu är jag hemma. Men dags att byta om för att om 35 min ska jag möta Cassa på TK. Sen blir det mer läxa att göra..  
Ciao for now

Kommentarer
Postat av: Cajsa :)

Vad mycket du hinner med på lediga dagar!

Mc DOnkan collan? Jag sa ju att du inte var bäst ;) vad spelar det för roll om du tränar då??=)

heheeheh du är duktig ändå!<3

2009-02-10 @ 18:39:40
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0