Gääsp

Nu sitter jag här och tycker lite synd om Cajsa som verkar vara mega nere nu! Jag kan dock helt klart förstå henne. Allt kommer på något sätt samtidigt nu, man ska göra allt! Jobbigt, jobbigt..

Har vart lite dålig med uppdatering min enda anledning är att jag typ inte haft något att skriva om, haha bra va? Idag hade vi ju som sagt bara matte vilket var precis så svårt som jag trodde det skulle vara! Jag typ övertänker på smååå detaljer som man inte ska bry sig om så funkar inget för mig. Sen stannade jag kvar med Lina, Kajsa och Emelie i skolan för att vi skulle öva inför etik redovisningen jag tycker dock att vi inte kom någe vart alls, illa!

Sen drog jag hem åt och kollade tv med mamma och Kevin. Sen i snöstormen åkte jag ut till stallet och tog in hästarna. Min lillkille ser fortfarande förjävlig ut men måste säga att han passar ganska bra i fläta. Nu kom jag på hur mycket jag stör mig på hans svans! Måste han klia av den hela tiden!? Aja, idag  var jag duktig och red i ca 1h 20min! Bra va? Det är väl för att Amanda åkt till stockholm nu, hihi. Lindade honom till och med.

Imorgon ska jag försöka hinna med massa, frågan är när det kommer börja skita sig och vad jag inte kommer palla. Börjar i alla fall med att åka ut till stallet och fixa, ska även fixa mat och mocka åt Amandas lillskit. Sen får jag skynda mig hem för jag ska möta S på bibblan och försöka få tag på en tidning artikel om Estonia. Kanske blir lite matte oxå, får hoppas det. Jag vill ha en ny väska! Någon som har förslag på brun läderväska med axelband, stor nog för A4?

Men nu ska jag hoppa i säng och läsa lite engelska.
God Natt

Kommentarer
Postat av: Lina

Våran redovisning kommer att bli sämst -.-

Jag vill oxå ha en sån väska :D

2009-02-10 @ 13:27:08
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Amanda

ah tack då! -.-

2009-02-12 @ 12:08:49
URL: http://astoryaboutsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0