Ja Må Hon Leva!

Hestra idag vart kul men jag suger verkligen på att åka skidor och backarna var inge bra + att där var typ 1 miljon människor!! Ne, men ni fattar där var ganska många vilket gjorde det ännu svårare att åka för man var tvungen att visa hämsyn mot alla som åkte! Kan ju säga att jag ramlade 2 gånger..
 
Första gången var när jag skulle på liften, ena skidan åkte in på ett spår och den andra skidan åkte över den skidan och smart som jag är försöker jag flytta skidan som är under.. Det gick inte så bra och jag satte mig ner. Kevin fick smått panik för att Alec och pappa åkte iväg innan oss, "Vad ska vi göra nu!?" Den var svår.. Hoppa på liften som kommer nu!? Haha!

Andra gången var när jag skulle knäppa av mig skidorna, ni vet man använder ju sig av stavarna och den högra var inga problem för mig men den vänstra fick jag bara inte upp. Sen när jag står där och tar i för fulla muggar slinter jag och vipps så ligger jag ner, skidan var fortfarande på. Alec knäckte sig och jag blev förbannad. "Äh, vafan hjälp mig upp ist!" Klarade mig iaf med lindriga skador. Jag tröttnade dock på slutet då jag började inse att jag faktiskt inte blev någe bättre utan snarare sämre då bestämde jag mig för att sätta mig på en bänk och ringa Mandy medans de andra åkte något åk till. Efter det åkte vi hem, stannade och åt en hamburgare och jag läste modellsommar hela vägen hem men har ändå inte kommit så långt, jag läser verkligen långsamt.

Men nu är Mandy här och vi ska fira min älskade farmor! Sen imorgon har vi morgonen i stallet. Får se om jag kan sno min brorsas mobil och lägga upp en av de få fotona jag tog.


Kommentarer
Postat av: Cazzis

Vi får börja träna på allvar.. snart haha ^^ Kul att åka skidor, men jag tycker det är lite läskigt :P hihi

2009-02-21 @ 12:13:13
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0