Kamera sladd

Haha, glömde att säga att jag hittat kamera sladden så nu tänkte jag ladda upp lite ego bilder och lite bilder på min älsklings ponny, men det är blider som Mandy fotat tidigare :)


jag hade kul med rån, haha


Snoopy susade i soffan jämte mig :)


Detta hade jag på mig i.. torsdes


höhö ;)


haha min ponny knas x)


Hihi <3


Fattar ni att jag älskar denna ponny! Vill ha sommar, sadel och bus nu!! <3 :D



ska lägga in bilderna från mobben nu oxå. Se om det finns några roliga bilder där :)


maha! vad tkr ni om min heting mössa som jag har i stallet? ;) + dom
snygga termo brallerna!! :D


och mössan var på idag oxå ;)


aw, detta var vår första riktiga tävling :P



´GLAD ALLA HJÄRTANSDAG! <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: tack (:

hehe, jag vill också ha sommar och sadel ;D

2009-02-14 @ 18:12:40
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0