Never come back

Sitter här och lyssnar på musik. Jag älskar verkligen musik! ÄLSKAR! Igår va jag i stallet med Mandy och vi fick ryck igen, haha stället gör en typ deprimerad! Nej usch. Sen kom vi iaf hem vid typ ja, lite efter 21. Vi hämtaade även upp Cassa på vägen så bakade vi snickerskaka och sjöng disney låtar. Jag tycker det är fett kul.
Haha så fult (snart) 17 och är fortfarande fast vid disney. Menmen, synd att Mandy vart så trött annars hade vi tänkt kolla Titanic för hon har aldrig sett den!! Men hon ville bara sova så jag och Cassa låg vakna och babblade lite eller kanske mest jag, tycker nämligen att det blir sådär pinsamt tyst annars. Sen skyndade Mandy sig här ifrån imorse och jag och Cassa fick städa..

Men nu ska jag rocka loss till musiken här! Ikväll blir det lektion för Catrin i vårt cp sugiga ridhus!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hehe,

det kan ju typ vara 16års gräns på att lyssna på Disney?=P då har du typ 1 månad kvar att lyssna, jag har nästan ett helt år!! hehe

2009-02-16 @ 19:18:09
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0